CJLenBSAS87
Registered
Hey everyone, So I tried to do one of these a little while ago but unfortunately I got called back to the US. I would like to organize an asado here at my house in san isidro for this coming saturday June 5th. Anyone and everyone is more than welcome to join us. Bring a beer or a bottle of wine as an entrance fee. I think people should plan on showing up around 8 pm, we'll be eating around 10, and finishing who knows when. It should be a really fantastic time, I'll be having a few argentine friends of mine as well so there will oportunities to practice your spanish with some really great people as well. I look forward to seeing everybody. I can pass along my adress and directions to each of you as you RSVP.. My house is really easy to get to by train/ bus / taxi. Thanks alot everyone, can't wait to meet you all. I hope to see some familiar faces as well. I do have dogs but they'll be outside in the yard (or inside locked up if the night is night enough to enjoy being outside)...still if you have alergies i wouldn't recomend coming..sorry..
-Cody
Hola todos, bueno, trate de organizar un asado hace un ratito pero tuve que viajar a los eeuu por una urgencia. ahora que estoy de vuelta en buenos aires me gustaria invitarlos a comer un asado en casa el sabado que viene (el 5 de junio), la vamos a pasar barbaro seguro. Yo me encargo de la carne, lo unico que pido es que vienen con una cerveca o una botella de vino o algo. Vamos a comer tipo 10, pero pido que lleguen a las 8 maso asi vamos conociendonos Ojo que tengo perros, los voy a tener encerrados pero igual si tenes una alergia o algo no te conviene venir. La vamos a pasar de 10, les puedo pasar mi direccion por un msj privado.. gracias
-Cody
-Cody
Hola todos, bueno, trate de organizar un asado hace un ratito pero tuve que viajar a los eeuu por una urgencia. ahora que estoy de vuelta en buenos aires me gustaria invitarlos a comer un asado en casa el sabado que viene (el 5 de junio), la vamos a pasar barbaro seguro. Yo me encargo de la carne, lo unico que pido es que vienen con una cerveca o una botella de vino o algo. Vamos a comer tipo 10, pero pido que lleguen a las 8 maso asi vamos conociendonos Ojo que tengo perros, los voy a tener encerrados pero igual si tenes una alergia o algo no te conviene venir. La vamos a pasar de 10, les puedo pasar mi direccion por un msj privado.. gracias
-Cody