Experienced Babysitter/Niñera Experimentada

jem24

Registered
Joined
Oct 23, 2011
Messages
9
Likes
0
Hello! I am a 26 year old female who just moved to Buenos Aires from New York City. I love working with and being around children and have extensive child care experience with all ages, including newborns. I also have experience tutoring so I can also provide homework help for older children! I studied political science and psychology in college and am currently applying to law school. For the next two weeks I am still taking spanish classes in the mornings so my availability is only from 2 pm onward, but starting November 5th I am free all day.

I have excellent references upon request. If you need a babysitter or have any additional questions please email me at [email protected]. I look forward to hearing from you!

¡Hola! Soy una mujer de 26 año de edad que mudé a Buenos Aires desde la ciudad de Nueva York. Me gusto mucho a trabajar con niños y tengo experiencia con todas las edades, incluyendo los recién nacidos. También tengo experiencia como una tutora y puedo ayudar con tareas para niños mayores! Estudié ciencias políticas y psicología en la Universidad y e estoy aplicando a la Facultad de derecho. Para las próximas dos semanas estoy tomando clases de español en las mañanas y por eso mi disponibilidad es sólo de 14 adelante, pero comenzando en el 5 de noviembre estoy libre todo el día.

Tengo referencias excelentes a petición. Si tenés una niñera o tenés mas preguntas para mi por favor me enviás un email a [email protected] Estoy deseando escuchar de usted!
 
Back
Top